Welcome to the BukkitWiki!

This Wiki is home to Bukkit's documentation and regulations surrounding the Bukkit Project and it's services. Want to help out? We would love to have you! Signup to get started!

Installing Plugins/cs

From BukkitWiki
Jump to: navigation, search

Tento návod ukazuje, jak nainstalovat základni pluginy na váš server. Před instalací pluginů již musíte mít vytvořený server a základní znalost práce s konzolí. Pokud tedy ještě nemáte vytvořený server, navštivte stránku První spuštění serveru a následujte návod. Tento návod neukazuje, jak nastavit SQL databáze, nebo nastavení konfiguračních souborů, takže se v případě otátek, nebo problému obraťte na fórum. V každém případě čtěte informace u pluginu.

Instalace pluginů

  1. Stáhněte váš plugin.
  2. Vlože soubor .jar, nebo další soubory, které plugin obsahuje do složky plugins.
  3. Spusťte server a počkejte, než se úplně načte.
  4. Napište stop do konzole pro bezpečné vypnutí serveru.
  5. Spusťte server.
  6. Hotovo! Váš plugin je pravděpodobně nainstalovaný a připravený pro použití.

Poznámky

Lightbulb.png Note: Pluginy můžete nalézt na Seznam Bukkit pluginů nabo na BukkitDev
Lightbulb.png Note: Soubor, který stáhnete může být archiv (.zip, .rar, .7z). Tento soubor je potřeba extrahovat, například programem 7zip.
Lightbulb.png Note: Vaše pluginy jsou ve složce plugins, která je v serverové složce.
Lightbulb.png Note: Jakmile zapnete server, plugin může vytvořit konfigurační soubor. Zkontrolujte proto informace o plugina, zda není něco potřeba nastavit.
Lightbulb.png Note: Make sure to check your log and console for errors created from your newly installed plugin, this may indicate it requires additional setting up (MySQL, permissions) check with the forum post to see if this is the case.

Aktualizování pluginů

Lightbulb.png Note: Některé pluginy mají možnost automatického aktualizování. To vám může ulehčit práci.
  1. Vytvořte složku s názvem update ve složce plugins.
  2. Stáhněte plugin, který chcete aktualizovat.
  3. Do složky update vložte POUZE soubor .jar.
  4. Restartujte váš server.
  5. Hotovo! Váš plugin je pravděpodobně aktualizovaný.

Notes

Lightbulb.png Note: Zabezpečte se, že soubor .jar ve složce updatee má stejný název jako soubor stejného pluginu v pluginové složce.
Lightbulb.png Note: Příkaz reload restartuje všechny pluginy. Zkopírujte soubory ze složky update do složky pluginů (nahradí všechny soubory se stejným jménem). Poté všechny pluginy načtěte znovu.
Lightbulb.png Note: Tato metoda je bezpečnější, než přepisování souborů za běhu serveru a neodpojí všechny hráče.

Language   EnglishбеларускаяDeutschespañolsuomifrançaisitaliano한국어Nederlandsnorskpolskiportuguêsрусскийlietuviųčeština